کلوپ پاندا مشهد

شاید بعضی بخش های سفر که برای بزرگتر ها جذاب باشد زیاد به کام بچه ها نباشد . سلیقه و انتخاب کودکان کمی متفاوت است و اصولا اگر می خواهید واقعا شاد و خوشحال شوند می بایست در کنار تمام برنامه های سفر ، زمانی را برای جلب رضایت آن ها اختصاص دهید .

اگر در تور مشهد زمانی را برای خلق اوقات خوش در کنار کودکان در نظر بگیرید خاطره خوش دوران کودکی از مشهد را هرگز فراموش نخواهند نمود .  یکی از جاذبه های تفریحی  تور مشهد  که مخصوص کودکان می باشد ، کلوپ پاندا است که در سال 1390 با هدف توجه به بازی و تفریح کودکان و تمرکز بر بازی های حرکتی و فیزیکی طراحی و تاسیس گردید .

کلوپ پاندا مشهد

کلیه تجهیزات بازی در کلوپ پاندا برگرفته از نیاز های رشد فیزیکی و تربیتی کودکان می باشد و پرداختن به فعالیت های ورزشی از نقاط مثبت و بارز این مجموعه به شمار می رود . این فعالیت های ورزشی دیواره صخره نوردی ، سرسره و جامپینگ بادی ، پیست ماشین سواری ، پیست قایق سواری ، ایستگاه تفنگ بازی لیزری ، قلعه ماجراجویان ، فضای مخصوص بازی کودکان زیر ۳ سال ،تیر و کمان ، تعادلی ، ترامپولین ، پل های معلق ، قایق رانی ، ریس نت ، ورزش های توپی ، بازی های بومی و سنتی را شامل می شود . هدف اصلی این مجموعه آشنا کردن کودکان با ورزش به جهت استعدیابی و هدایت کودکان به رشته ورزشی که در آن دارای توانایی هستند ، می باشد تا با ممارست و تمرین در آن زمینه رشد و تعالی یابند .  

 کلوپ پاندا مشهد

بازی های خلاق و هدفمند برای رشد و ارتقای ذهنی کودکان و بالا بردن مهارت های آن ها از نظر علمی امری است اثبات شده از همین رو است که کلوپ پاندا، کارگاه های خلاقیت کلوپ پاندا را در برنامه های خود جای داده است . کارگاه نقاشی ، کار دستی ، بازی های فکری و لگو نمونه هایی از آن می باشند که با هدف پرداختن به بازی های خلاق طراحی گردیده و بسیار هم مورد توجه کودکان ساکنین و مسافرین تور مشهد قرار گرفته است .

 تور-مشهد

سایر امکانات کلوپ پاندا غرفه های کتاب کودک ، CD  کودک ، بازی های فکری می باشد . همچنین کافی شاپ مخصوص کودکان با امکاناتی مثل کتاب خوانی و گریم کودکان جالب توجه است . از دیگر فعالیت های جنبی کلوپ پاندا برگزاری جشنواره های متنوع ، برگزاری مراسم تولد و ایجاد ایستگاه روانشناسی ، بازی درمانی و تست شخصیت کودکان می باشد . 

در مجموع می توان گفت کلوپ پاندا محیطی جذاب و البته ایمن برای کودکان فراهم نموده است و مسافران تور مشهد می توانند با مراجعه به بلوار وکیل آباد ، بلوار شهید صیاد شیرازی ، نبش صیاد هجدهم از امکانات آن بهره ببرند .یاد آور می شود ساعت کار مجموعه شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 22:30 و جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 10 تا 23 می باشد .