پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد

برنامه ریزی در سفر به نحوی که رضایت تمام اعضای خانواده از کوچک و بزرگ را جلب کند آن قدر ها هم که به نظر می رسد کار سختی نیست .

گر چه مسافران و گردشگران تور مشهد همواره بخشی از زمان سفر خود را به خرید و تهیه سوغات اختصاص می دهند که البته برای خودشان لذت بخش است اما با کمی مدیریت می توانند کودکان خود را هم از لذت سفر بی نصیب نگذارند .  اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که موقع خرید با مشکل خسته شدن و بهانه گیری بچه ها مواجه می شوید پیشنهاد می کنیم در تور مشهد سری به بازار بین اللملی و مجموعه سپاد بزنید تا بعد از دیدن انواع و اقسام  اجناس باکیفیت ، انتخاب مناسبی داشته باشید و بعد هم بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن درست زمانی که دیگر بچه ها کسل و کلافه شدن به پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد بروید و از آن ها دلجویی کنید تا دوباره سر ذوق بیایند و یک روز خوش را در کنار هم سپری نمایید . چرا که پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد درست در مقابل بازار بین المللی قرار دارد . شاید بچه ها اگر بدانند بزرگ تر ها  خواسته های آن ها را فراموش نکرده و بعد از تمام شدن خرید قرار است به این پارک بیایند کمی بیشتر دندان سر جگر گذاشته و صبور باشند .

سرزمین خورشید مشهد

پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد در زمینی به وسعت ۱۷۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد محیطی مناسب برای تفریح شهروندان مشهدی و گردشگران تور مشهد ساخته شده است . این مجموعه دارای 20 نوع وسیله بازی مختلف بوده و از بازی های گوناگون و متنوع برای رده های سنی مختلف برخوردار است که با جلب نظر سلایق گوناگون به مجاوران و مسافران تور مشهد این امکان را می دهد تا در کنار خانواده ساعات خوشی را داشته و سرگرم شوند .

پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد از امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی ، سینمای تابستانی یا همان سینمای روباز و پیست اتومبیل رانی برخوردار بوده و با برگزای نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در ایجاد فضایی مناسب برای آموزش در کنار تفریح تلاش نموده است .

sarzamin-khorshid-mashhad

شایان ذکر است مسئولین پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد تمام سعی و وقت خود را در جهت ایمن سازی فضای پارک و همچنین فراهم نمودن رفاه درخور مراجعین صرف نموده اند ، تا مجاوران و مسافران تور مشهد در امنیت کامل ، با نشاط و فراغ خاطر در این پارک به تفریح بپردازند و از حضور در آن لذت ببرند . دسترسی به پارک تفریحی سرزمین خورشید مشهد آسان بوده و گردشگران و مسافران از طریق بزرگراه قائم می توانند به این پارک که در میدان خیام مشهد واقع شده است ، دسترسی یابند .