پاراسل و تیوپ سواری در  جزیره کیش

تفریحات متعدد در کنار سایر ویژگی های خاص منطقه آزاد کیش سبب شده تا این جزیره زیبا به یکی از مناطق توریس پذیر ایران تبدیل شود . پاراسل و تیوپ سواری از جمله تفریحات آبی و مهیج جزیره کیش هستند .

پاراسل و تیوب سواری از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره مرجانی کیش به شمار می روند که برای گردشگران تور کیش به ویژه جوانان هیجان انگیز می باشند . در تفریح پاراسل یا همان چتر سواری که فقط در جزیره کیش امکان پذیر است گردشگران تور کیش سوار بر چتر شده و با یک طناب توسط قایق با سرعت نسبتا زیاد بر فراز دریا کشیده می شوند . مشاهده نمودن کناره ها و سواحل نقره فام جزیره کیش زیر آسمان آبی جزیره و بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس در ارتفاع بالا بسیار لذت بخش و غیر قابل توصیف خواهد بود که ارمغان تفریح پاراسل برای گردشگران تور کیش است  .  قیمت بلیط پاراسل متفاوت می باشد که این تفاوت بر اساس ارتفاعی که چتر از سطح دریا می گیرد متغییر می باشد . نهایت ارتفاع تا 500 متری از سطح دریا است .

 شکلک های بسیار زیبایی هم بر روی چتر ها کشیده شده از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی که می توانید یکی را انتخاب کرد و به گشت و گذار دریایی بپردازید . تماشای این شکلک ها برای همراهانی که از پایین نظاره گر شما هستند هم جالب خواهد بود ضمن آن که همراهانتان می توانند عکس های جذابی از شما بگیرند .

خود شما هم اگر کمی بر خود مسلط باشید می توانید در ارتفاعی بالاتر از برج های کیش عکس های زیبایی از جزیره کیش و خلیج فارس در یک قاب بگیرید .

 

در تیوپ سواری گردشگران تور کیش روی یک تیوپ سوار شده و تیوب های بادی به وسیله یک قایق تندرو کشیده می شوند تا گردشگران تور کیش اوج هیجان و لذت را بر روی آب دریا تجربه نمایند .

هیجان بی نظیر تیوپ سواری(شاتل) با سرعت بالا موجب شده است تا گردشگران و مسافران تور کیش که قبلا آن را تجربه کردند نسبت به امتحان دوباره آن تمایل نشان دهند .

 آن دسته از گردشگران تور کیش که در امتحان کردن پاراسل و تیوپ سواری مردد هستند ، نگران نباشند ، لباس های ایمنی و همچنین استفاده از تجهیزات روز دنیا این امکان را فراهم می سازد تا بدون هیچ ترسی تنها از هیجان این تفریح آبی کیش لذت برده و با خیال آسوده فقط به اوج گرفتن فکر نمایند . ضمن این که امکان کنترل سرعت و ارتفاع با استفاده از تجهیزات مخابراتی و برقراری ارتباط با عوامل ، برای گردشگران تور کیش به راحتی وجود دارد .

 

جذاب تر این که امکان تجربه این دو تفریح آبی کیش به صورت دو نفره یا سه نفره هم وجود دارد که خود بر هیجان این تفریح های شاد می افزاید . شایان ذکر است گرچه استفاده از پاراسل برای همه سنین بلا مانع است اما بهتر است افراد زیر 10 سال با والدین یا یک همراه بزرگتر

شوند .

علاقه به پاراسل و تیوپ سواری در میان گردشگران و مسافران تور کیش به ویژه جوانان و حتی گردشگران خارجی سبب شده است تا سایت های متعددی در جزیره کیش به این دو تفریح آبی اختصاص داده شود .