هتل چهار ستاره کیانا مشهد

هتل کیانا در خیابان امام رضا 2 واقع می باشد. این هتل در فاصله 500 متری از حرم مطهر رضوی قرار دارد. پروژه ساخت هتل کیانا در سال 1391 و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد.

otagh vip hotel kiana

واحدهای VIP :

خاطره به یاد ماندنی برای پیوندی شیرین در سوئیت رویال هتل کیانا برای زوج های جوان رقم خواهیم زد.
این سوئیت ویژه زوج های جوان و عروس و داماد ها در نظر گرفته شده است و شامل یک تخت دبل و فضائی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز می باشد و ظرفیت این اتاق 2 نفر تعریف شده است.

hotel kiana

واحدهای آپارتمان هتل کیانا :

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات را در هتل مهیا ساخته ایم. این آپارتمان شامل یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور میباشد. اتاق نشیمن،2 سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، از ویژگی های این واحد اقامتی هتل می باشد.

parmida

واحدهای کانکت هتل کیانا:

تصورات شما را از آرامش ، در هتل کیانا ، رنگ واقعیت بخشیده ایم اتاق های کانکت هتل قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را با یک درب دارند و ظرفیت هر اتاق دو نفر میباشد و تخت های داخل یک اتاق به صورت دو عدد تخت سینگل و اتاق دیگر یک عدد تخت دبل است. این اتاق مناسب خانواده هایی می باشد که به صورت گروهی در هتل اقامت دارند و شرایط رفت و آمد را مناسب و راحت تر می نماید.

hotel kiana

واحدهای ۲ تخت سینگل و دبل :

این نوع اتاق دارای دو تخت می باشد و بر حسب انتخاب شما می توان تخت های سینگل و یا یک تخت دبل قرار داده شود.همچنین این اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد و ظرفیت این اتاق ۲ نفر تعریف شده است.

واحدهای ۳ تخت هتل کیانا :

اتاق سه تخت شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل، دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد و ظرفیت این اتاق 3 نفر تعریف شده است.

 
hotel-kiana
 

سایر امکانات هتل کیانا :

* بهترین هدایا و مرغوب ترین سوغات مشهد مقدس در فروشگاه هتل کیانا ، با هدف سهولت هر چه بیشتر در خرید و صرفه جویی در زمان ، گردآوری شده است.

 

برنامه های گردشگری هتل کیانا:

گردشگری در معنای وسیع و عام خود عبارت است از تصمیم فردی یا گروهی به حرکت از مبدا و رسیدن به مقصد چراکه مهمانان برای گذراندن اوقات خوش در طول سفر خود خواستار خارج شدن از فضای شهری هستند. مفتخریم که توانسته ایم برنامه ای خوش و لذت بخش فراهم کنیم تا مهمانان با مکان های گردشگری و دیدنی شهر مشهد و حومه مشهد آشنا شوند و خاطرات خوشی را از سفر خودبه یاد داشته باشند.

- لذت بازدید از مناطق ییلاقی و گردشگری مشهد مقدس با سرویس های ویژه هتل کیانا به صورت شبانه روزی ، مهیا می باشد.

- با سرویس های ترانسفر ( استقبال ) هتل کیانا فارغ از دغدغه سفر نمایید.

-آدرس هتل کیانا روی نقشه:

منبع:http://kianahotel.ir