هتل سنتی نیایش شیراز

هتل سنتی نیایش با معماری زیبای خانه های سنتی شیرازی از جایگاهی تاریخی برخوردار است و در نظر گردشگران تور شیراز جلوه گری می کند .هتل نیایش در شیراز، سه راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی واقع شده است.

هتل سنتی نیایش یکی از هتل های سنتی شیراز می باشد. هتل های سنتی به خصوص در شهر هایی با تاریخچه کهن در بین گردشگران به ویژه گردشگران خارجی بسیار پر طرفدار است .تا آن جا که بسیاری از خانه ها و بنا های با قدمت بالا با بازسازی زیر ساخت ها و تجهیز به امکانات رفاهی مناسب به هتل تغییر کاربری داده اند .

یکی از این هتل ها هتل سنتی نیایش می باشد که در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۸۸ در شهر شیراز به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران تور شیراز به بهره برداری رسیده است . هتل سنتی نیایش با معماری زیبای خانه های سنتی شیرازی از جایگاهی تاریخی برخوردار است  و در نظر گردشگران تور شیراز جلوه گری می کند . شیشه ‌های رنگارنگ به کار رفته در طراحی هتل ، بر زیبایی آن افزوده و در مجموع معماری سنتی  آن حال و هوای خانه های مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها را در ذهن تداعی می نماید . حس خوبی که در طول سفر بر احساس آرامش مسافران و گردشگران خواهد افزود .

هتل نیایش شیراز

 هتل سنتی نیایش در سه راه نمازی ، به سمت شاه چراغ ، کوچه کلانتری عباسیه ، بعد از بی بی دختران ، کوچه شاهزاده جمالی ، واقع شده است . حرم شاه‌ چراغ ، باغ نارنجستان ، ارگ کریم‌ خان ، موزه پارس و مسجد نصیر الملک از نمونه جاذبه های نزدیک به هتل هستند . استقرار هتل سنتی نیایش در بافت قدیمی شهر و مکان های زیارتی و در بین مجموعه ای از موزه ها ، کلیسا ها، کنیسه‌ ها و آتشکده‌ های قدیمی و همچنین مساجد و خانقاه ‌ها ، بازدید از آن ها و هماهنگ نمودن تور های تفریحی و تاریخی و امکان استفاده بهتر از زمان سفر را برای گردشگران تور شیراز فراهم نموده است .

هتل نیایش

شایان ذکر است این مکان اولین چاپخانه و محل چاپ اولین شماره روزنامه شیراز در ۱۰۰ سال گذشته بوده است .

امکانات هتل سنتی نیایش:

هتل سنتی نیایش در دو طبقه و با اتاق هایی  با ظرفیت‌ های متفاوت با امکانات و خدمات کامل رفاهی نظیر اینترنت ، پارکینگ ، صندوق امانات و فضای سبز با پرسنل مجرب آماده خدمات رسانی درخور و برازنده به مسافران و گردشگران تور شیراز است .

هتل سنتی نیایش شیراز

رستوران هتل سنتی نیایش با طبخ انواع غذاهای لذیذ در محیطی آرام و دنج و همچنین کافی‌ شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی ‌های گرم و سرد در فضایی سنتی میزبان مسافران و گردشگران تور شیراز می باشد .

رستوران هتل نیایش

آدرس هتل نیایش شیراز روی نقشه:

رزرو آنلاین تورهای داخلی:تور مشهد-تور کیش-تور قشم و ... از تمام شهرها