هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه شیراز که در محدوده مجموعه زندیه واقع شده است، با قرارگیری در موقعیت مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری و دسترسی به کلیه مراکز تاریخی و اداری انتخاب بسیاری از گردشگرانی است که نمی خواهند زمان خود را در سفر به دلیل رفت و آمد های طولانی هدر دهند.

هتل زندیه شیراز دارای ۳ طبقه اقامتی با ۷۵ باب اتاق و  ۱۸۰ تخت و ۴ طبقه خدماتی می‌باشد. این هتل به عنوان یک هتل اصیل ایرانی در قلب شهر شیراز، با نمایی منحصر به فرد در سال 1394ساخته شده است و امکانات رفاهی ویژه همراه با آرامش در تور شیراز برای میهمانان خود فراهم نموده است.

هتل زندیه شیراز دارای انواع مختلفی از واحدهای اقامتی است:

  • اتاق های تویین هتل
  • اتاق های دبل هتل

با امکانات رفاهی مطلوب و تجهیزاتی نظیر اینترنت پر سرعت پذیرای مسافران تور شیراز می باشند.

hotel-zandye

سوئیت مجلل و زیبای زندیه در فضایی بسیار شیک و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دکوراسیون ویژه، جکوزی و بالکن مخصوص آراسته به گل و گیاه و با چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از یک سو رو به دروازه قرآن و از سوی دیگر رو به ارگ کریم خان انتخابی ایده آل برای خوش سلیقه ‌هایی است که اقامتی لوکس در شیراز جستجو می‌کنند،می باشد.

هتل زندیه شیراز

سوئیت های ماه عسل هتل زندیه 

سوئیت های ماه عسل هتل زندیه به همراه تزئینات میوه و گل و همچنین کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل اقامتی دلپذیر را برای میهمانان ویژه این اتاق ها، تدارک دیده است.

اتاق ماه عسل

 سوئیت های بیزنس کلاس هتل زندیه

با کلیه امکانات یک دفتر تجاری مدرن انتخابی ایده آل برای میهمانانی است که به قصد تجارت و کار به شیراز سفر می کنند.  

امکانات  سوئیت های بیزنس کلاس هتل زندیه

  • سرویس در خدمتیم
  •  کامپیوتر
  •  اینترنت پر سرعت
  •  پرینتر
  •  فکس
  •  روم سرویس 24 ساعته
  •  مینی بار
  •  چای سازسوئیت بیزینس

حمام سنتی ایرانی در هتل زندیه شیراز از جمله خاص ترین خـدماتی است که مسافران تور شیراز می توانند از آن بهره مند شوند. حمام سنتی هتل زندیه با معماری سنتی، محلی خاص برای بازدید و استفاده گردشگرانی است که در عصر مدرنیته تمایل به تجربه نسل های گذشته دارند .

حمام سنتی هتل زندیه شیراز

مجموعه ورزشی هتل زندیه شیراز

مجموعه ورزشی با فضاهای مختلف بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین سرای خود می تواند برای مسافران تور شیراز فرح بخش و شادی آفرین بوده و سلامتی را به ایشان هدیه نماید. سالن همایش هتل زندیه شیراز با ظرفیت بالغ بر 130 نفر مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز، برای برگزاری کنفراس ها، همایش ها و کنگره ها آماده ارائه خدمات است. همچنین سالن چند منظوره هتل با ظرفیت 150 نفر جهت جشن ها و مراسم های خاص طراحی گردیده است.

گالری صنایع دستی واقع در بازارچه هتل زندیه شیراز ، خاتم اصیل شیراز، کاشی هفت رنگ، میناکاری و دیگر هنرهای دستی شیراز را به گردشگران تور شیراز عرضه می دارد تا سوغاتی گرانقدر از هنر این سرزمین به یادگار برند.

بازارچه هتل زندیه

رستوران های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز رستوران های متنوعی هم دارد و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای است. رستوران سنتی با غذاهای سنتی مطابق ذائقه ایرانی پذیرای گردشگران تور شیراز است.

رستوران هتل زندیه

  •  رستوران کلاسیک هتل زندیه با ارائه غذاهای متنوع و خدمات مطابق با استانداردهای روز می کوشد تا رضایت میهمانان را به نحو احسن جلب نماید. 

رستوران کلاسیک هتل زندیه

چنانچه مسافران تمایل داشته باشند غذای خود را در فضای باز نوش جان نمایند و از هوای دلچسب و بهشت گونه شیراز هنگام صرف غذا لذت ببرند، رستوران حیاط باغ هتل زندیه با نور پردازی‌ ها و آب ‌نماهای زیبا میزبان ایشان خواهد بود.

رستوران محوطه باز هتل زندیه

هتل زندیه شیراز روی نقشه:

رزرو آنلاین تورهای داخلی:تور مشهد-تور کیش-تور قشم-تور شیراز و ...