هتل رازی مشهد

هتل دو ستاره رازی مشهد یکی از قدیمی‌ترین هتل های احداث شده شهر می‌باشد که در سال ۱۳۵۹ افتتاح گردید و آخرین بازسازی این مجموعه در سال ۱۳۷۶ انجام شده است.هتل رازی با نرخی بسیار مناسب پذیرای نسافرین و زائرین عزیز می باشد.

هتل رازی مشهد با دارا بودن 74 اتاق یک تخته ، دوتخته، کانکت 5 و 6 نفره در 6 طبقه میزبان زائرین محترم بارگاه علی ابن مسی الرضا (ع) می باشد.

این اتاقها دارای سیستمهای گرمایش و سرمایش مجزا بوده و با دارا بودن امکانات جانبی از قبیل یخچال ،تلویزیون LED، صندوق امانات، خانه داری، لاندری و رستوران سعی در ایجاد فضایی آرام و دلچسب و ارائه خدمات مناسب و قیمتهای ایده آل برای مهمانان عزیز خود می باشد.

هتل رازی در ۶ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی در میدان ۱۰ دی مشهد واقع شده است. هتل رازی مشهد با دارای امکانات رفاهی مناسب با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافرین تور مشهد می‌باشد.

هتل رازی

هتل رازی مشهد

هتل رازی

هتل رازی مشهد

هتل رازی مشهد با دارا بودن دو سالن مجزا غذاخوری رستوران هتل رازی مشهد با ارائه سرویس های مناسب غذایی در وعده های صبحانه،ناهار،شام دارای غذاهای متنوع با کیفیتی مناسب سلایق متفاوت غذایی مسافرین را پاسخگو می باشند.

مطلوبیت خوراک ارایه شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی و… می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش به سزایی داشته باشد.