هتل بزرگ شیراز

هتل 5 ستاره شیراز بر فراز سلسله کوه های شمال شرقی شیراز، شهر فرهنگ و ادب، علاوه بر چشم اندازی زیبا از موقعیت مکانی مناسبی هم برخوردار است.

هتل بزرگ شیراز با اشراف به دروازه قرآن و باغ های شیراز، نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی، امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاه راههای اصلی کشور، گویای این مسئله است. هتل بزرگ شیراز ضمن ارائه عالی ترین درجه خدمات گردشگری تور شیراز، با ارتقاء مستمر کیفیت و به روزرسانی تجهیزات و خدمات خود ، می کوشد تا همواره به عنوان بهترین گزینه جهت ارائه خدمات لوکس و نوین به گردشگران تور شیراز ثابت قدم باشد. هتل بزرگ شیراز با اتاق هایی دنج و آرام و با امکانات رفاهی مناسب در تلاش است تا مسافران  احساس راحتی و آرامش در طول اقامت خود در هتل داشته باشند. 

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز با رستوران های متنوع در طبقات مختلف پذیرای میهمانان با سلایق گوناگون است. رستوران ایرانی هتل با ظرفیت ۴۰۰ میهمان واقع در طبقه چهارم هتل با فضای خانوادگی و خصوصی گردشگران تور شیراز را به هنگام تماشای شهر شیراز به چشیدن طعم لذیذ غذاهای ایرانی دعوت می کند. منوی این رستوران ترکیب گوناگونی از پیش غذاهای گرم و سرد، کباب ها، خورش ها، سوپ های مختلف و انواع دسر و سالاد است. همچنین این رستوران با اجرای موسیقی زنده سنتی در هنگام سرو غذا، فضای دلپذیرتری را ایجاد می کند.

هتل بزرگ شیراز

 رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز در لابی طبقه ششم هتل واقع شده است. این رستوران مجلل، با معماری بی نظیر و چشم انداز فوق العاده از شهر شیراز و طبیعت کوه غذاهای دریایی را ارائه می دهد و با چرخش آرام و دلنشین خود آرامش خاصی را به گرشگران تور شیراز القا می کند.

هتل بزرگ شیراز

رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز واقع در طبقه۱۳ با ظرفیت ۴۰۰ نفر ، با دکوراسیونی خاص، منوی فست فود ارائه می دهد که شامل پیش غذاها، انواع برگرها، انواع هات داگ و ساندویچ ها، انواع کنتاکی، انواع تاکو مکزیکی، انواع پیتزاها و انواع سالاد ها می باشد.

رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز با ۱۷۰نفر ظرفیت در طبقه چهارم واقع شده است. این رستوران با فضای خانوادگی و خصوصی همراه با موسیقی آرام و گوش نواز، منوی رستوران ایتالیایی ترکیبی از پیش غذاها، سوپ ها، پاستاها، پیتزاهای ایتالیایی ، استیک ها، غذای مخصوص، کوکتل ، لازانیا، دسرها و سالادها را ارائه می دهد.

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

کافی شاپ اصلی هتل بزرگ شیراز واقع در لابی اصلی هتل با فضایی دنج و آرام، و موسیقی زنده، با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع کیک ها و دسرها به نحو شایسته از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

کافی شاپ اصلی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز دارای پنج سالن همایش مجلل و با شکوه واقع در طبقه پنجم هتل با گنجایش ۱۲۰۰ نفر می باشد که با به کارگیری مدرن ترین معماری و مجهز به سیستم هوشمند نور، سمعی و بصری،تهویه مطبوع و ویدئو پروژکتور میزبان بسیاری از اجلاس های بین المللی، نشست های خبری، کنگره ها، بزرگداشت ها، مناسبت های ملی و همچنین مراسم مجلل عقد و عروسی بوده است.

هتل بزرگ شیراز

مجموعه های ورزشی هتل بزرگ شیراز با زیر بنایی بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع در دو مجموعه مجزا برای بانوان و آقایان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات استاندارد شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، باشگاه بدنسازی، صخره نوردی و حوضچه آب سرد در طبقه سوم هتل می باشد. فضای شیشه ای استخر، چشم انداز دل انگیز، موسیقی آرامش بخش زیرآب، حوضچه ماهی ها وکافی شاپ مجهز مجموعه ورزشی با ارائه انواع نوشیدنی ها و عرقیجات اصیل شیرازی همه در کنار هم شرایط ایده آلی را برای تفریح و استراحت در تور شیراز فراهم می کنند.

هتل بزرگ شیرازهتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز  روی نقشه :

رزرو آنلاین تورهای داخلی:تور مشهد-تور شیراز-تور کیش-تور قشم و ...