مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای پروما است که در اکثر شهر های ایران شعبه دارد . در حال حاضر این مجتمع یکی از مراکز خرید معروف مشهد محسوب می شود .

احداث مجتمع تجاری پروما مشهد در سال ۱۳۷۹ با زیر بنایی در حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع در مشهد آغاز گشت و سرانجام در سال ۱۳۸۳ مورد بهره برداری قرار گرفت .  مجتمع تجاری پروما مشهد یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران تور مشهد  است که با طراحی مکعب مانند و نمای شیشه ای سفید و آبی خود ، جلب توجه می نماید . اگر در سفر به مشهد فرصت زیادی برای تهیه سوغات و مراجعه به چندین مرکز خرید را ندارید توصیه می شود به مجتمع تجاری پروما مشهد سری بزنید زیرا هر آنچه را که نیاز دارید ، در کنار هم در دسترس شما قرار دارد .

مجتمع تجاری پروما مشهد در 4 طبقه ساخته شده است که طبقه همکف آن به هایپر مارکت پروما متشکل از واحد های نان ، شیرینی ، خشکبار ، مواد پروتئینی ، لبنی و میوهتعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را به طور جامع تهیه کنید . در سایر طبقات حدود 250 واحد تجاری قرار دارد که انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، لوازم آرایشی ، طلا و جواهر ، سیسمونی و لوازم کودک ، لوازم خانگی ، صنایع دستی ، لوازم لوکس و دکوری ، انواع ظروف و مبلمان که جزء برندهای روز دنیا هستند را ارائه می دهند و گردشگران تور مشهد می توانند انواع کالاها و اجناس را تهیه نمایند . البته در مجتمع تجاری پروما زعفران ، خشکبار و سوغات مشهد هم عرضه می شود .

گردشگران تور مشهد می توانند در صورت تمایل جهت رفع خستگی و تجدید قوا به کافی‌ شاپ و رستوران فست ‌فود در طبقه آخر مجتمع مراجعه نمایند . همچنین در طبقه آخر مجتمع تجاری پروما مشهد شهربازی ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد هم وجود دارد که می تواند اوقات خوش و مفرحی را برای گردشگران تور مشهد رقم زند .

گفتنی است شهربازی سرپوشیده مجتمع تجاری پروما مشهد به جنگل جادویی معروف است و بازی های آن هم برای کودکان و هم برای نوجوانان  مناسب می باشد .

سالن بولینگ پروما یکی از اولین سالن های بولینگ می باشد که در مشهد تاسیس شده است و دارای محیطی سر زنده و دلنشین است . یادآور می شود استفاده از این سالن برای استفاده  هم زمان خانم ها و آقایان میسر است و پرداخت هزینه آن جدا از شهر بازی می باشد .

مجتمع تجاری پروما مشهد دارای پارکینگی به ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است و مراجعان و مسافران تور مشهد از بابت جای پارک و امنیت خودرو مشکلی نخواهند داشت و می توانند با خیال راحت به خریدشان بپردازند . مجتمع تجاری پروما مشهد در نزدیکی میدان جانباز و خیابانی پر رفت و آمد قرار دارد ، گردشگران تور مشهد چنانچه بدون خودروی شخصی  قصد مراجعه به مجتمع تجاری پروما مشهد را داشته باشند می توانند با استفاده از خطوط حمل و نقل شهری به سهولت خود را به میدان جانباز برسانند . برای این منظور می توانند از اتوبوس های تندرو و یا تاکسی استفاده کنند .