مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد

مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد ، مجتمع عظیمی است که علاوه بر واحد های تجاری متعدد جاذبه های تفریحی و گردشگری را هم در خود جای داده است .

مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد در منطقه در حال رشد سپاد در انتهای بلوار خیام شمالی ؛ قسمتی از شهر مشهد است که تجمع بازارها و مراکز خرید بزرگ و مدرن در آن دیده می‌شود ؛ در بلوار بهارستان در زمینی به مساحت 11 هزار و 270 متر مربع و با زیر بنایی در حدود 48 هزار متر مربع ، در 6 طبقه احداث شده است و دارای 400 واحد تجاری می باشد . هزینه ساخت و اجرای پروژه مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است . فضاهای وسیع و باز با طراحی و معماری زیبا و منحصر به فرد موجب شده است مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد برای گردش و خرید مسافران تور مشهد گزینه مناسبی به نظر برسد .

مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد دارای فروشگاه ها با برندهای معتبر ، چند رستوران ، فست فود و کافی شاپ ، تالار پذیرایی ، جاذبه های گردشگری مانند آبنمای موزیکال ، پارک علمی پروفسور بازیما ، شهر بازی  angrybirds ، پروژکتور سه بعدی ، کلبه وحشت ، عکاسخانه ، گیم نت یا ریس نت ، هایپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و پارکینگ مجزا برای اتومبیل های سنگین ، آسانسور پانوراما و نمازخانه می باشد .

مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد در نزدیکی مجتمع الماس شرق مشهد قرار دارد اما به اندازه آن معروف نیست و خوب البته شلوغی آن را هم ندارد . مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد بیشتر به پارک علمی پروفسور بازیما شناخته می شود که جذاب‌ ترین پارک علمی در ایران به شمار می رود . این پارک علمی در موقعیت شبیه ‌سازی شده ‌ای داستان آفرینش را بیان می‌کند و شیوه عملکرد بدن انسان را آموزش می دهد . بازدیدکنندگان و گردشگران تور مشهد از دهان بزرگ یک انسان می‌گذرند و به قلب ، معده و اعضای دیگر بدن می ‌رسند . اطمینان داشته باشید این پارک علمی به قدری جذاب است که بزرگسالان هم به ‌اندازه کودکان از آن لذت خواهند برد .

همچنین رستوران معروف اطلسیه هم بر بام مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد قرار گرفته است و گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند خرید و تفریح خود را با میل نمودن غذاهای لذیذ و خوشمزه تکمیل نموده و اوقات خوشی داشته باشند .  البته جدای از غذای با کیفیت ، رستوران اطلسیه طراحی زیبایی هم دارد و دارای سقف شیشه ای است که غذا خوردن را برایتان لذت بخش تر خواهد کرد .

ساعت کاری مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب می باشد و در آن کالا های متنوع از جمله پوشاک و پارچه ، آینه و شمعدان ، لوازم آرایشی ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و کادویی عرضه می گردد .  همچنین از دیگر اقلام قابل تهیه در این مجتمع تجاری طلا و ملزومات عروسی است .

خلاصه کلام این که گردشگران و مسافران تور مشهد با مراجعه به مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد یک تیر و دو نشان خواهند زد و بدون اتلاف وقت در پیمودن راه و ماندن در ترافیک هم می توانند به خرید بپردازند و هم تفریح کنند .