شهربازی سرپوشیده سمگا مشهد

شهربازی ها از جاذبه های تفریحی مشهد هستند که نه فقط برای مردم ساکن شهر در تعطیلات آخر هفته گزینه خوبی برای تفریح هستند بلکه مسافران مشتاق هیجان تور مشهد را نیز هم به سوی خود جذب می کنند .

داخل محوطه پایانه مسافربری شهر مشهد واقع در انتهای خیابان امام رضا (ع) یک مرکز تفریحی وجود دارد به نام شهربازی سر پوشیده سمگا که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون همه روزه پذیرای مسافران تور مشهد می باشد . در شهربازی سر پوشیده سمگا بیش از ۱۰۰ نوع وسایل بازی مکانیکی و رایانه ای وجود دارد . بازی های متنوعی از قبیل لیزر شو ، صخره نوردی متحرک ، پاتیناژ ، ماشین برقی ، قطار شادی ، هشت خط بولینگ و سالن بیلیارد با غرفه های خصوصی که می توانند مراجعین  را از هر سن و سالی چه کودکان و  چه بزرگسالان سرگرم نموده و ساعات خوشی را برای مسافران و گردشگران تور مشهد رقم بزنند .

 

 استخر آب و آتش که قابلیت استفاده هم زمان ۶۰۰ نفر را دارد از دیگر امکانات شهربازی سر پوشیده سمگا می باشد . تونل قطار این شهر بازی برای نخستین بار در ایران ، امکان پخش فیلم های سه بعدی با قابلیت تغییر موضوع را دارد . یکی  دیگر از قسمت های مهیج این شهربازی سمگا که بسیار هم پرطرفدار است  سینما های چهار بعدی و پنج بعدی آن می باشد . در سینما های چند بعدی فیلم های مخصوص پخش می شوند که بینندگان هم زمان با نمایش فیلم به صورت سه بعدی یعنی مشاهده تصاویر با عینک مخصوص که موجب می شود تصاویر ، واقعی و زنده احساس شوند ؛ افکت های حرکتی و محیطی واقعی را تجربه می کنند مانند وزش باد و یا پاشیدن آب .

ویژگی این شهربازی سمگا بزرگی و وسعت آن است . مطمئن باشید هر قدر هم برای تفریح در این شهربازی وقت صرف کنید باز برای تجربه نمودن بازی های متنوع و متعدد آن زمان کم خواهید آورد . در صورتی که از بازی خسته شدید جای نگرانی نیست چرا که کافی شاپ داخل مجموعه با سرویس دهی مناسب آماده ارائه خدمات به گردشگران تور مشهد می باشد . شما می توانید بعد از صرف یک نیم چاشت دلچسب دوباره و پر انرژی از ادامه بازی در شهربازی سرپوشیده سمگا لذت ببرید .

در زندگی پر مشغله روزمره سفر فرصت خوبی است تا دقایق بیشتری را با خانواده به ویژه کودکان خود بگذرانید . در تور مشهد کنار زیارت و خرید سوغات شاید بد نباشد چند ساعتی را هم به کودکان اختصاص دهید و سری هم به شهربازی سرپوشیده سمگا بزنید . البته همان طور که گفته شد این شهربازی بزرگسالان را هم بی نصیب نگذاشته و بازی ها و امکانات خوبی برای سرگرم نمودن خود شما هم دارد به تعبیری شاید حتی به نام کودکان باشد و به کام شما !