شهربازی سرزمین عجایب مشهد

شهربازي سرپوشيده سرزمین عجایب مشهد با داشتن وسايل بازي متنوع برای تمام سنین ساعات خوبی را برای همه اعضای خانواده رقم خواهد زد . اين شهربازی در کنار وسايل ديجيتالی دارای امکانات تفریحی دیگر همچون سینما 5 بعدی و سالن بولینگ است .

شعبه دوم شهربازی سرزمین عجایب مشهد  با برخورداری از طراحی مطلوب و زیبا در طبقات سوم و چهارم مرکز خرید الماس شرق مشهد ، واقع در انتهای بلوار خیام - منطقه گردشگری سپاد ، یعنی در بالا ترین بخش پاساژ قرار دارد و همه روزه پذیرای مسافران تور مشهد می باشد تا لحظات شیرین و شادی برای کودکان و خانواده های ایشان فراهم نماید . دکوراسیون سنبلیک و نمادین مجموعه با لحاظ نمودن پنج قاره جهان در دکوراسیون با استفاده از نمادهای برجسته آن ها ، از ویژگی های طراحی زیبای شهربازی سرزمین عجایب مشهد به شمار می رود .

شهربازی سرزمین عجایب مشهد موفق به اخذ نشان استاندارد از سازمان بررسی کیفیت و استاندارد ایران شده و دارای تاییدیه فنی ایمنی از سازمان خدمات ایمنی شهرداری شهر مشهد می باشد . این مجموعه مجهز به دستگاه های استاندارد اروپایی بوده و دارای تاییدیه ها و گواهینامه های معتبر اروپایی هم می باشد و سیستم PM در سرویس و نگهداری دستگاه ها منطبق بر مستندات دستگاه ها و یا همان کالیبراسیون آن ها اجرا می شود .

در یک کلام می توان گفت شهربازی سرزمین عجایب مشهد بر اساس اصول استاندارد ساخته شده و با برخورداری از تمامی توابع امنیتی از ضریب ایمنی بالایی بهره مند است و گردشگران تور مشهد می توانند با اطمینان خاطر و آسودگی خیال از وسایل بازی متنوع و چهار فصل آن استفاده نمایند و از آن لذت ببرند . شایان ذکر است شهربازی سرزمین عجایب از بازی و تفریح متنوع برای سنین مختلف برخوردار است  و دارای ۱۰ دستگاه اصلی و ۱۰۰ بازی رایانه ‌ای است که در بین کودکان و نوجوانان بسیار پرطرفدار بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است . انواع متنوع بازی شامل دستگاه های مکانیکی مانند ماشین کوبنده ، موتور کوبنده ، کیدی راید ؛ دستگاه های چرخشی مثل قطار ، چرخ و فلک ، آفتاب مهتاب ، تی کاپ ، کاروسل ، مینی جت  ؛ دستگاه های سرگرمی همچون سرزمین ماجراجویان ، فوتبال دستی ، ایرهاکی ، استخر توپ ، دربی ، دنیای خردسالان ؛ دستگاه های هدف گیری  مانند مینی بولینگ ، بیلیارد ، دارت ، پینت بال ؛ بازی های ویدئویی جنگی مثل ترمیناتور ، رزینگ استور ، ریس زون و دستگاه های جایزه ای می باشد .

پرسنل شهربازی سرزمین عجایب همگی آموزش دیده هستند . دوره آموزشی سرویس دهی ایشان هر سه ماه یک بار تمدید می شود و همچنین کمک های اولیه و اطفای حریق را هر شش ماه یک بار آموزش خواهند دید تا به بهترین وجه ممکن به مسافران و گردشگران تور مشهد  خدمات رسانی نمایند .  

از دیگر ویژگی های شهربازی سرزمین عجایب همان استقرار در مرکز خرید است که پیش تر بیان شد چرا که مسافران تور مشهد می توانند یک تیر و دو نشان زده و بعد از خرید ، در کنار یکدیگر به تفریح هم بپردازند و یا اگر کودکی دارند که مجال یک خرید سر فرصت را با فراغ خاطر به ایشان نمی دهد ، فرزند خود را به شهربازی سرزمین عجایب بفرستند تا هم او سرگرم شود و از سفر خود لذت ببرد و هم خود از خریدشان لذت برده و راضی باشند . ضمن آن که باید اشاره داشت بهداشت مجموعه هم به نحو شایسته ای صورت می گیرد و استریلیزاسیون دستگاه ها به ویژه بازی های کودکان روزانه انجام شده و در این زمینه هم جای هیچ گونه نگرانی برای والدین نیست .

آدرس شهربازی سرزمین عجایب مشهد روی نقشه

 رزرو آنلاین تور مشهد ،راحت به مشهد سفر کن!