شهربازی سرزمین بازی های مشهد

تفریحات سالم از ضروریات یک جامعه سالم محسوب می شوند . شهربازی ها از جمله تفریحات سالم برای تمام افراد جامعه از سنین مختلف با سلیقه های گوناگون به شمار می روند که شادی و هیجان را در جامعه به دنبال خواهند داشت .

شهربازی سرزمین بازی ها در مشهد مقدس با وسعت ۲۰۰۰۰ متر مربع یکی از وسیع ترین و بزرگ ترین شهربازی های سر پوشیده کشور به شمار می رود به طوری که روزانه ظرفیت پذیرش ۱۵ هزار نفر از همشهریان و گردشگران تور مشهد را دارا می باشد  .  آنچه که عموما سبب ترغیب گرشگران و مسافران تور مشهد برای مراجعه به شهربازی می شود لذت و هیجان و بالا بردن آدرنالین برای فرار از روتین ها و روزمرگی های زندگی است . شهربازی سرزمین بازی ها با بیش از ۱۱۰ دستگاه سالنی مجهز به سینمای ۵ بعدی ، باشگاه بولینگ ، بیلیارد ، پینت بال ، فوتبال دستی ، تیر و کمان ، تونل قطار با پخش فیلم های سه بعدی با قابلیت تغییر موضوع ، لیزرشو ، صخره نوردی متحرک ، پاتیناژ ، ماشین برقی و قطار شادی شرایط خلق لحظات خوش و مهیج را برای خانواده ها فراهم نموده است . همچنین شهربازی سرزمین بازی ها  دارای اتاق تولد و سالن همایش بوده و آمادگی برگزاری جشن تولدی خاص و منحصر به فرد  و البته به یاد ماندنی برای کودکان را به بهترین شکل دارد .

شایان ذکر است نخستین گام در جهت موفقیت یک مجموعه تفریحی انتخاب مکان جغرافیایی مناسب می باشد در این راستا شهربازی سرزمین بازی ها  با استقرار در هسته مرکزی پایانه مسافر بری واقع در خیابان امام رضا ( ع ) موفق بوده و توانسته نظر بسیاری از گردشگران و مسافران تور مشهد  را جلب نماید . همچنین نقش سرویس دهی خوب و استفاده از اتوماسیون های مناسب در فروش که کیفیت خدمات را بالاتر می برد ، را در استقبال گردشگران و مسافران تور مشهد از شهربازی سرزمین بازی ها  نباید نادیده انگاشت .

sarzamine bazi mashhad 

 

شهربازی سرزمین بازی ها ضمن ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی و جذب گردشگر در توسعه اقتصادی منطقه ، ایجاد اشتغال و افزایش تعاملات انسانی نقش به سزایی داشته است و با به کار گیری از فناوری  و تکنولوژی روز دنیا سبب ارتقای کیفیت شهربازی و غنی شدن این صنعت در کشور شده و از لحاظ ایمنی و استاندارد های بین المللی با شهربازی های مدرن در سطح جهانی رقابت می نماید .