شبیه ساز پرواز کیش

پرواز و هدایت پرواز برای هر فردی وسوسه انگیز است . گر چه همه خلبان نمی شوند ولی امکان تجربه فضایی شبیه به آن برای همه وجود دارد . شبیه ساز پرواز کیش این امکان را به بهترین وجه ممکن برای گردشگران و علاقمندان فراهم نموده است .

بسیاری از ما در دوران کودکی رویای شیرین خلبانی را از ذهن گذرانده ایم در حالی که تعداد معدودی موفق به تحقق آن شده اند . به لطف شبیه ساز پرواز کیش رویای هدایت پرواز دیگر تنها یک رویای نافرجام کودکی باقی نخواهد ماند . مسافران و گردشگران تور کیش می توانند با مراجعه به مرکز فلای دامون واقع در طبقه اول مجتمع دامون ، حس خلبانی را تجربه نمایند که حسی بی نظیر و منحصر به فرد است . شبیه ساز پرواز کیش با به روز ترین تجهیزات روز دنیا طراحی شده است و چهار مدل شبیه ساز پرواز ایرباس 320 ، بوئینگ 737 ، هواپیمای دو موتوره و شبیه ساز پرواز با امکان حرکت هواپیمای mooney  را پشتیبانی می کند .

 

 

 

 

شبیه ساز پرواز کیش امکان هدایت هواپیما در مسیر پروازی دلخواه را فراهم می کند و گردشگران تور کیش می توانند به طور ملموس در موقعیت یک خلبان در هنگام فرود و اوج گرفتن در باند فرودگاه قرار گیرند و به دور از هر گونه اضطراب و دلهره ای تا ارتفاع بالا اوج بگیرند . گردشگران تور کیش با نگاه کردن به صفحات موجود در کابین هواپیمایی که خلبانش خودشان هستند ، می توانند موقعیت خود را بیابند و مسیر یابی نمایند . همچنین می توانند سوخت هواپیما را کنترل نموده و سرعت هواپیما را کم یا زیاد کنند .

با انتخاب نوع هواپیمای دو موتوره شبیه ساز پرواز کیش امکان اجرای حرکات نمایشی در آسمان و در میان صخره ها و یا در جنگل ها  وجود خواهد داشت که هیجان و جذابیت هدایت پرواز را به بالا ترین حد خود می رساند .

شبیه ساز پرواز کیش  یکی از جذاب ترین  شبیه ساز های پرواز در خاورمیانه محسوب می شود و در مقایسه با تجربه پرواز با نرم افزار بی نظیر بوده و در سطح بسیار بالا تری قرار دارد و تقریبا می توان گفت این دو غیر قابل مقایسه هستند . جالب است بدانید که بسیاری از دانشجویان خلبانی از این وسیله برای آموزش تمرین پرواز استفاده می کنند و به کمک آن میزان مهارت خلبانی خود را می سنجند . از همین رو است که شبیه ساز پرواز کیش یکی از جاذبه های تفریحی تور کیش به شمار می رود . به گردشگران تور کیش توصیه می شود حتی اگر تنها به منظور خرید به جزیره کیش سفر نموده اند ، زمانی که به مجتمع تجاری دامون مراجعه می کنند سری هم به مرکز فلای دامون زده و تجربه شگفت انگیز خلبانی را برای یک بار هم که شده امتحان نمایند .