برج تجاری اکسون مشهد

در میان مجتمع های تجاری رنگ به رنگ شهر مشهد ، برج سر به فلک کشیده ای در قلب منطقه اقتصادی شهر مشهد خودنمایی می نماید ، آسمان خراشی به نام برج تجاری اکسون مشهد که در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است .

برج تجاری اکسون مشهد با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مطابق با تکنولوژی روز صنعت ساختمان در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و با زیر بنای 150000 متر مربع در 17 طبقه احداث شده است . نمای برج تجاری اکسون مشهد آلومینیوم کامپوزیت ، سنگ و شیشه است و کاربری آن تلفیقی از واحد های ، انبار تجاری و پارکینگ است . 9 طبقه با کاربری تجاری ، 2 طبقه انبارهای تجاری ، 4 طبقه پارکینگ و مابقی طبقات به خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی نظیر شهربازی و فود کورت و کافی شاپ اختصاص دارد .

3000 واحد تجاری برج تجاری اکسون مشهد که در 9 طبقه پراکنده شده اند . هر یک از طبقات تجاری برج تجاری اکسون مشهد به صنف خاصی اختصاص یافته است تا با ایجاد بازار های تخصصی ضمن فراهم آوردن محیطی فعال و پویا ، امکان انتخاب بهتر را به شهروندان و مسافران تور مشهد ارائه نماید . طبقه چهارم به فروشگاه های کالای خواب ، طبقه سوم به فروشگاه های کیف و کفش و طبقه دوم فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تعلق دارد و در طبقات اول ، همکف و منفی یک فروشگاه های پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه  عرضه می گردد . همچنین طبقه منفی دو بازار تخصصی مانتو  است و طبقه منفی سه  هم سیسمونی و لباس نوزاد ارائه می دهد .

برج تجاری اکسون مشهد در خیابان 17 شهریور واقع شده است که منطقه ای پر تردد و پویا است و به دلیل نزدیکی به خط اصلی مترو و دیگر وسائل نقلیه عمومی دسترسی راحتی برای زائران و مسافران تور مشهد دارد . همچنین دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی شهر و نزدیکی به فرودگاه بین المللی ، راه آهن و پایانه مسافربری از مزیت های برج تجاری اکسون مشهد  به شمار می رود . ضمن آن که این برج فاصله بسیار کمی در حدود 1200 متر تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد .

     

 برج تجاری اکسون مشهد با دارا بودن بیش از 40000 متر مربع پارکینگ در 4 طبقه سبب آسودگی خیال مراجعان و گردشگران تور مشهد از حیث جای پارک و امنیت  خودروشان شده است .

برج تجاری اکسون مشهد مجهز به 15 دستگاه آسانسور ، 50 دستگاه پله برقی ، سیستم اعلام حریق هوشمند ، سیستم اسپرینکلر جهت اطفا حریق در کلیه واحد های تجاری و کریدور ،  آبنمای تصویری ، سیستم دوربین مدار بسته ، سیستم های مدیریت هوشند BMS و EMS ، روشنائی اضطراری ، شبکه اینترنت عمومی و وایرلس می باشد .

گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند در کافی شاپ و فود کورت این برج استراحت نموده و خستگی خرید را با میل نمودن غذایی خوش طعم و یا میان وعده و نوشیدنی دلچسب  از تن به در کنند . همچنین شهربازی سرپوشیده برج تجاری اکسون مشهد مکانی مناسب برای تفریح و هیجان تمام رده های سنی و تجربه اوقاتی مفرح در کنار کودکان یا دوستان است .

در مجموع می توان گفت محل استقرار ایده آل در کنار خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی سبب شده گردشگران تور مشهد خریدی لذت بخش را در برج تجاری اکسون مشهد تجربه نمایند .