بانجی جامپینگ کیش

در تور کیش برای جوانانی که به دنبال هیجان مضاعف هستند و در پی تجربه های مهیج وصف ناپذیر می باشند شاید اولین پیشنهاد بانجی جامپینگ باشد .

مجموعه ورزشى بانجی جامپینگ کیش ، مجموعه بى نظیری است که در زمینى به مساحت ١۵۰٠ متر مربع ساخته شده و در تاریخ ٢٨ تیر سال ١٣٩۵ افتتاح گردید . این مجموعه ورزشی نخستین بانجی جامپینگ ساحلى خاورمیانه می باشد که در مرکز جزیره کیش ، در میدان المپیک و در مجاورت شهر زیر زمینى کاریز واقع شده است و دارای دو سکو به ارتفاع 40 و 60 متر می باشد .

از بانجی جامپینگ می توان به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین و شاید حتی وحشتناک ترین تفریحات جزیره کیش یاد کرد . هر چند می توان در نزدیکی این مجموعه بلیط خریداری نمود اما به گردشگران تور کیش توصیه می شود به جهت برخورداری از تخفیف های مناسب برای تهیه بلیط از طریق کانترهای موجود در هتل و مراکز خرید اقدام نمایند . شایان ذکر است قیمت بانجی جامپینگ کیش برای مسافران تور کیش در هر فصل متغیر می باشد .

از برخورد گردشگران به زمین به کمک یک طناب فنر دار جلوگیری خواهد شد و جای نگرانی برای جدا شدن طناب وجود ندارد . ایمنی بانجی جامپینگ کیش تایید شده با مجوز بین المللی می باشد بنابراین گردشگران تور کیش می توانند با خیالی آسوده از هیجان بالای این تفریح لذت ببرند . ضمن آن که قبل از پرش ، یک مربی دوره دیده در حدود 30 دقیقه به شما آموزش خواهد داد و نحوه استفاده از بانجی جامپینگ را توضیح می دهد هر چند این جا جسارت است که حرف اول را می زند و آموزش در مقابل جسارت خود فرد اهمیت چندانی ندارد . پس بهتر است گردشگران تور کیش قبل از تهیه بلیط مطمئن شوند که آمادگی تجربه پرش از ارتفاع زیاد را دارند برای این منظور پیشنهاد می شود پرش افراد دیگر را ببنند یا از افرادی که قبلا تجربه این پرش را داشته اند در مورد حس و حالشان سوال نمایند . خیلی از گردشگران تور کیش بعد از بالا رفتن از پله های بانجی جامپینگ کیش و رسیدن به سکو از پریدن منصرف می شوند . اما چنانچه به طور حرفه ای اهل هیجان باشید از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد . بر روی سکو پرش دو راه خواهید داشت یا به خواست خودتان می پرید و یا مربی شما را به سمت پایین پرتاب می کند انتخاب بر عهده خود شما می باشد !

بانجی جامپینگ کیش برای بانوان هیچ محدودیتی ندارد اما افراد زیر 16 سال ، خانم های باردار و افرادی که مشکل قلبی دارند از این بازی منع شده اند و مسئولین به ایشان اجازه استفاده نمی دهند .