باشگاه کودک و آینده مشهد

بازی و شادی حق همه کودکان است و هر فرصتی برای فراهم ساختن لحظات مفرح را باید مغتنم شمرد حتی در سفر .

باشگاه کودک و آینده اولین باشگاه بازی کودکان در ایران بوده که با هدف ایجاد شادی و نشاط و بر انگیختن حس سر زندگی و شادابی در کودکان چند سالی است که در مشهد مقدس آغاز به فعالیت نموده است . باشگاه کودک و آینده با آموزش مهارت ‌های اجتماعی به کودکان از قبیل کنترل خشم ، اعتماد به نفس و همکاری از طریق بازی مبادرت نموده و با  بازی ‌های جسمی و حرکتی مانند وسطی و اوریکامی لذت بازی دسته جمعی و گروهی را در محیطی امن و به صورت کنترل شده برای کودکان به همراه دارد . یاد آور می شود بازی های گروهی و دسته جمعی علاوه بر تخلیه انرژی کودک می توانند مهارتهای ارتباطی کودکان را افزایش دهند و با تجربه کار گروهی ، نظم و انظباط را به شیوه عملی به وی بیاموزد . گر چه امروز به سبب کاهش تعداد فرزندان خانواده و آپارتمان نشینی امکان بازی های دسته جمعی کمتر برای کودکان مهیا است اما باشگاه کودک و آینده می تواند گزینه مناسبی جهت پر نمودن این خلاء باشد . از سوی دیگر با توجه به سبک زندگی حال حاضر جامعه ، بیشتر کودکان با مشکل کم تحرکی مواجه اند که حضور در بین گروه همسالان می تواند آنان را در جهت افزایش فعالیت فیزیکی ترغیب نماید .

باشگاه کودک و آینده

گردشگران تور مشهد می توانند از خدمات باشگاه کودک و آینده مشهد برای بازی و سرگرمی بچه ها بهره برده و ضمن کمک به شکوفائی خلاقیت کودکان خود ، شرایطی را برای ایشان فراهم آورند تا ساعاتی را در کنار همسن و سالان خود خوش گذرانده و شاد باشند . از برنامه ‌های جالب توجه باشگاه کودک و آینده حضور والدین در باشگاه به منظور بازی با بچه‌ های است تا بچه ‌ها و والدین تحت نظر کار‌شناسان روان ‌شناسی و علوم تربیتی لذت بازی کردن را تجربه کنند .

باشگاه کودک و آینده نبش خیام چهاردهم واقع شده و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 22 پذیرای مجاوران و زائران تور مشهد است تا از برنامه ها و کلاس های متنوع باشگاه که ویژه گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده استفاده لازم را ببرند . کلاس هایی چون ایروژیم (باله) ، ژیمناستیک ، شطرنج ، اسکیت ، روباتیک ، آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی ، نقاشی ، موسیقی  و آموزش شنا . آموزش های متنوع در  باشگاه کودک و آینده ، به والدین این امکان را خواهد داد تا فراخور علاقه کودک خود در جهت هدایت هدفمند استعداد های وی گام بردارند و به نحو شایسته در پرورش و تعالی آن بکوشند .